1. Տրված կաղապարներով կազմել համածանցավոր բառեր:
    Ան——ություն,անսրտություն, անտարբերություն,
    ան——ելի,անըմբռնելի, անհասկանալի, անելանելի
    ան——ական,անէական
    դժ——-ություն,դժբախտություն, դժկամություն
    համա—ություն,համադասություն, համակեցություն
    համա—ցի,համադասարանցի, համագյուղացի
    հակա—ություն,հակադասություն, հակամարտություն
    ստոր—-յա,ստորերկրյա, ստորջրյա
    փոխ——ություն,փոխկապակցություն
  2. Կազմել բարդ բառեր` տրված արմատները գործածելով մի դեպքում բառասկզում, մյուս դեպքում`բառավերջում:
    Զրույց,զրուզակից, հարցազրույց
    գույն,բազմագույն, գունաթափել
    վեճ,վիճաբան, բանավեճ
    տուն,հացատուն, տնամերձ
    բույս,բուսաբան, դեղաբույս
    մատյան,մատենադարան, դասամատյան
    երկու,երկվորյակ, քսաներկու
    սեր,սիրահար, հայրենասեր
    ձայն,ձայնալար, բարձրաձայն էջ
    ուղի, երկաթուղի,ուղեկցել
    3. Հետևյալ դարձվածքներով մեկական նախադասություն կազմել:
    Լեղին ճաքել,ես լեղաճաք եղա երբ շունս վազեց դեպի կատուն:
    արյունը գլխին խփել,
    հոգին ավանդել
    անարգանքի սյունին գամել
    ճամփա պահել
    ականջի հետև գցել:
    4.Համացանցից գտնել Աստվածաշունչ մատյանից առաջացած հետևյալ թևավոր խոսքերի նշանակությունը:
    Արգելված պտուղ
    Սոդոմ և Գոմոր
    քավության նոխազ
    բաբելոնյան աշտարակաշինություն:
    5.Տրված միտքը փոխադրել 5 նախադասությամբ:
    Կալանավորի փախուստը Սան Մարինո գաճաճ պետության բանտից բանտի աշխատակիցներին շատ անհանգստացրեց, որովհետև նա միակ բանտարկյալն էր:
    6. Կետադրի՛ր նախադասությունները:Հույները ծովերի աստված Պոսեյդոնին եզ էին զոհաբերում որպես ջրային տարերքի հզորության խորհրդանիշ:
    Քարակերտ ու կղմինդրածածկ փոքրիկ տունը որպես շքեղ ապարանք առանձնանում էր գյուղի խարխուլ տների մեջ:
    Նկարահանող խցիկի մոտ անփույթ կանգնած էր Ջեկը իբրև իր արժեքն իմացող անփոխարինելի օպերատոր:
    Տուփից ուղիղ դեպի կինը դուրս թռավ թունավոր կանաչ օձը իբրև դիպուկ նետված փետտրագնդակ:
    Իբրև սուրացող շնաձկանը կպած խխունջներ կառչել էինք վազող կենդանուց:
    Լեռների ու բլուրների մեծ մասը որպես հրաբխային ժայթքման զավակներ վեր են նետված ստորերկրյա հզոր ուժերի կողմից:7.Սխալ գրված բառերն ու բառակապակցությունները ուղղի՛ր:
    Բացի աղջիկը, բոլորն ուզում էին ուրիշ քաղաք տեղափոխվել:
    Սիրահարված եմ ձեր երկրի վրա:
    Հալվում, մաշվում էր հարազատ տան ու ընկերների կարոտով:
    Կարոտում էր անգամ իրենց փողոցի ծառերը:
    Ի՞նչ է նշանակում ընկերությունը դավաճանել:
    Խոսքը վերաբերվում է քեզ ու քո ցանկություններին:
    Ինչպե՞ս ես վերաբերում նրանց:
    Քույրս երրորդ դասարան է:
    Բաժակը ձեռքն էր, որ մտավ։
    Շատ լավ է տիրապետում անգլերենը:
    Բացի դա, ազատ ժամանակն ու արձակուրդն անցկացնում էր պրոֆեսորին ոչ սազական եղանակով:
    Մուգ ակնոցներիդ պատճառով աչքերդ չեմ տեսնում: