- Տրված կաղապարներով կազմել համածանցավոր բառեր:
Ան——ություն,անսրտություն, անտարբերություն,
ան——ելի,անըմբռնելի, անհասկանալի, անելանելի
ան——ական,անէական
դժ——-ություն,դժբախտություն, դժկամություն
համա—ություն,համադասություն, համակեցություն
համա—ցի,համադասարանցի, համագյուղացի
հակա—ություն,հակադասություն, հակամարտություն
ստոր—-յա,ստորերկրյա, ստորջրյա
փոխ——ություն,փոխկապակցություն - Կազմել բարդ բառեր` տրված արմատները գործածելով մի դեպքում բառասկզում, մյուս դեպքում`բառավերջում:
Զրույց,զրուզակից, հարցազրույց
գույն,բազմագույն, գունաթափել
վեճ,վիճաբան, բանավեճ
տուն,հացատուն, տնամերձ
բույս,բուսաբան, դեղաբույս
մատյան,մատենադարան, դասամատյան
երկու,երկվորյակ, քսաներկու
սեր,սիրահար, հայրենասեր
ձայն,ձայնալար, բարձրաձայն էջ
ուղի, երկաթուղի,ուղեկցել
3. Հետևյալ դարձվածքներով մեկական նախադասություն կազմել:
Լեղին ճաքել,ես լեղաճաք եղա երբ շունս վազեց դեպի կատուն:
արյունը գլխին խփել,
հոգին ավանդել
անարգանքի սյունին գամել
ճամփա պահել
ականջի հետև գցել:
4.Համացանցից գտնել Աստվածաշունչ մատյանից առաջացած հետևյալ թևավոր խոսքերի նշանակությունը:
Արգելված պտուղ
Սոդոմ և Գոմոր
քավության նոխազ
բաբելոնյան աշտարակաշինություն:
5.Տրված միտքը փոխադրել 5 նախադասությամբ:
Կալանավորի փախուստը Սան Մարինո գաճաճ պետության բանտից բանտի աշխատակիցներին շատ անհանգստացրեց, որովհետև նա միակ բանտարկյալն էր:
6. Կետադրի՛ր նախադասությունները:Հույները ծովերի աստված Պոսեյդոնին եզ էին զոհաբերում որպես ջրային տարերքի հզորության խորհրդանիշ:
Քարակերտ ու կղմինդրածածկ փոքրիկ տունը որպես շքեղ ապարանք առանձնանում էր գյուղի խարխուլ տների մեջ:
Նկարահանող խցիկի մոտ անփույթ կանգնած էր Ջեկը իբրև իր արժեքն իմացող անփոխարինելի օպերատոր:
Տուփից ուղիղ դեպի կինը դուրս թռավ թունավոր կանաչ օձը իբրև դիպուկ նետված փետտրագնդակ:
Իբրև սուրացող շնաձկանը կպած խխունջներ կառչել էինք վազող կենդանուց:
Լեռների ու բլուրների մեծ մասը որպես հրաբխային ժայթքման զավակներ վեր են նետված ստորերկրյա հզոր ուժերի կողմից:7.Սխալ գրված բառերն ու բառակապակցությունները ուղղի՛ր:
Բացի աղջիկը, բոլորն ուզում էին ուրիշ քաղաք տեղափոխվել:
Սիրահարված եմ ձեր երկրի վրա:
Հալվում, մաշվում էր հարազատ տան ու ընկերների կարոտով:
Կարոտում էր անգամ իրենց փողոցի ծառերը:
Ի՞նչ է նշանակում ընկերությունը դավաճանել:
Խոսքը վերաբերվում է քեզ ու քո ցանկություններին:
Ինչպե՞ս ես վերաբերում նրանց:
Քույրս երրորդ դասարան է:
Բաժակը ձեռքն էր, որ մտավ։
Շատ լավ է տիրապետում անգլերենը:
Բացի դա, ազատ ժամանակն ու արձակուրդն անցկացնում էր պրոֆեսորին ոչ սազական եղանակով:
Մուգ ակնոցներիդ պատճառով աչքերդ չեմ տեսնում: